Veelgestelde vragen
Hoe kan ik betalen ?
Het is mogelijk om cash te betalen, met een overschrijving ( enkel op voorhand ) of met de bancontact app.
Mijn huisdier heeft speciale voeding. Kan er aan hun behoeften worden voldaan?
Dit is geen probleem. Wanneer je huisdier speciale voeding nodig heeft, kan je dit best vermelden tijdens je reservatie. Op die manier kunnen we hier rekening mee houden. We vragen wel om de voeding zelf te voorzien en mee te brengen tijdens het inchecken van je huisdier. Let er zeker op dat je voldoende voeding mee brengt voor de volledige periode.
Wanneer kan ik mijn huisdier brengen of komen halen ?
Dit is telkens mogelijk na het maken van een afspraak. Neem hiervoor zeker contact met ons op.
Kan ik mijn huisdier bezoeken tijdens het verblijf ?
Dit is zeker mogelijk. Maar om het risico niet te lopen dat je voor een gesloten deur zou staan, maak je hiervoor best een afspraak.
Wat moet ik meebrengen naar het pension ?
Voor katten is het telkens verplicht om hun vaccinatie boekje mee te nemen. Dit boekje blijft ook in het pension tijdens het volledige verblijf van de kat.
Verder kan er afgesproken worden om eigen voeding mee te nemen of eventuele snacks. We raden ook aan om altijd een dekentje of kussen mee te nemen met de gekende geuren van de kat. Dit dekentje zeker niet wassen op voorhand.
Voor het verblijf van een ander huisdier kunnen andere zaken afgesproken zijn op voorhand. Denk hier zeker aan bij het brengen van je huisdier.
Komt mijn huisdier in contact met andere dieren in het pension ?
Neen, geen enkel dier zal in contact komen met een ander dier. Enkel huisdieren van hetzelfde gezin die gewoon zijn van samen te zitten, Â kunnen samen gehouden worden. Andere diersoorten hebben totaal geen contact met elkaar.
Kan mijn huisdier vachtverzorging krijgen tijdens het verblijf ?
Dit is zeker mogelijk tegen betaling van een kleine meerprijs. Vraag dit gerust even na voor jou huisdier.
Kan mijn huisdier de nodige medicatie krijgen tijdens het verblijf ?
Natuurlijk, dit zit in begrepen in het basis pakket tijdens het verblijf. Geef dit zeker mee tijdens het reserveren van je verblijf, dan kunnen we hier rekening mee houden. Geef zeker ook de nodige medicatie mee met je huisdier tijdens het inchecken en zorg er voor dat het voldoende is voor het ganse verblijf.
Hebben huisdieren niet teveel stress wanneer ze naar een pension komen ?
Het is natuurlijk altijd een klein beetje stresserend wanneer je huisdier uit zijn gekende omgeving wordt gehaald. Dieren wennen echter zeer snel aan een nieuwe situatie. Dit kan soms enkele dagen duren maar eens gewoon aan de situatie, neemt die stress terug af. Het is natuurlijk altijd beter om gekende dingen mee te nemen van je huisdier ( vb: een dekentje voor je kat, het gekende verblijf van de cavia, hamster, konijn … ). Wij gaan jullie huisdier ook altijd zeer goed observeren en wanneer we zouden merken dat het algemene welzijn van je huisdier in het gedrang komt, gaan wij dan ook altijd contact opnemen met een dierenarts. Je kan dan ook zeker je huisdier met een gerust hart achter laten bij ons.
Kan ik het pension op voorhand komen bezoeken ?
Dit is zeker mogelijk om het pension eens een bezoekje te brengen op voorhand. Maak hiervoor een afspraak, op die manier kunnen wij voldoende tijd vrij maken om al jullie vragen te beantwoorden.
Kunnen wij tijdens het verblijf van ons huisdier de duur van het verblijf veranderen ?
Inkorten van een verblijf is mogelijk maar terugbetaling is niet mogelijk. Verlengen van een verblijf is afhankelijk van de bezetting op dat moment. Indien wij nog plaats hebben, is dit zeker mogelijk. we kijken altijd hoe we dit kunnen oplossen.
Hoe groot zijn de kattenhokken ?
Onze kattenrennen zijn 2,5 m2 en 2m hoog. Alle hokken zijn uitgerust met zachte ligplaatsen op verschillende hoogtes, krabmogelijkheden en speeltjes.